tirsdag den 30. november 2010

Jeg laminerer og laminerer endnu engang :0)), mine kogebøger til børnene er mere omfattende at producerer end jeg havde regnet med.
OG jeg er dybt uvenner med den laminerings-maskine (altså fru Vestergaard og teknik), nå det går nok :0)))

Vil lige give en opskrift, som personalet på P-møde har sagt god for, eller rettere de sagde: MUMS.

Vi kalder den "Go home Anthon Berg", jeg aner ikke hvor jeg har opskriften fra(har haft den i flere år), men det bliver den ikke ringere af.

Go home Anthon Berg:

Ca. 25 kugler.

200 gr mandler
10-15 bløde dadler (alt efter størrelse)
2 spsk kakao pulver (Raw)

Væske til massen bliver marcipan agtig, jeg bruger kaffe, men vand eller appelsinsaft kan også benyttes.

Blend alle ingredienser i en foodprocessor. Form til kugler og rul dem i fx. kokosmel, kakao eller kanel.
Opbevares bedst på køl.

Håber i alle har en dejlig dag :0)))

4 kommentarer:

  1. Det lyder jo ret simpelt og LÆKKERT!

    SvarSlet
  2. mums det lyder godt, dem må jeg prøve. Og kan rigtig godt lide navnet på dem ;-)

    SvarSlet
  3. Vil bare fortælle dig, at er meget glad for at læse dine oplæg, specielt for de sunde mad opskrifter. Går meget selv op i sundhed, som efterhånden blev til min livskvalitet.
    Hilsen Alicja

    SvarSlet
  4. Tak til jer alle, det er dejligt med lidt positiv feedback :0)))

    SvarSlet