søndag den 21. november 2010

Blog-land VIRKER.....

Jeg fik et tip fra Annika om jeg havde tænkt på i forbindelse med mit sunde juleguf i børnehaven at bruge bla. www.carolinefibaek.com.
Jeg havde hørt navnet før, men var ikke lige klar over at det var Caroline havde lavet den skønneste kogebog med Raw-kager og andet guf.
Så jeg skrev til Caroline og fik faktisk lov til at bruge hendes opskrifter både i børnehaven og her på bloggen.
YES, kan igen ikke få armene ned.
Tænk sig at det her blog-land bare virker, at der findes mennesker som inspirere hinanden, tipper hinanden om muligheder.(synes bare det er så fantastisk).

Nu til noget helt andet, for første gang i meget lang tid, har jeg prøvet at være træt af at lave mad.
I tirsdags skulle vi have "maddag" i min børnehave, så sammen med 4 unger lavede jeg ris-taffel til 28 personer, uden opskrift.
Det var bare om at holde tungen lige i munden, mens der blev snittet æbler, bananer, kyllingekød etc.
2 unger skar sig under seancen, den ene endda 2 gange, så der var blod ud over det hele, men intet alvorligt(en skylning og plaster,klarede ærterne).
Da jeg kom hjem, fabrikerede jeg 8 ltr kødsovs til aftensmad og fryser.
Inden jeg tog ud og Zumbaee.
Så i tirsdags var jeg virkelig træt af at lave mad ;0))

Idag har jeg fabrikeret kernesunde pebernødder..... Mums, tror jeg vil prøve at skrive til Ninka om jeg må benytte denne opskrift i børnehaven og på bloggen(Måske er jeg heldig en gang til)

Rigtig god Søndag til jer alle :0)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar