søndag den 10. oktober 2010

skole rugbrød.


Så er der dømt skole rugbrød, mums.Det er så nemt bare gær, vand og nogle timer hjemme.

Mine drenge elsker de her små rugbrød, så som man kan se på billedet har der allerede været mus i dem.
Rugbrødsblandingen kan købes i næsten alle store supermarkeder og indeholder kun gode øko-råvarer.

Jeg har ikke haft tid til at blogge de sidste dage, så jeg vil lige fortælle om en rigtig dejlig oplevelse i fredags.

Vi skulle have bedsteforældredag i "min" børnehave, og jeg havde planlagt at bedsteforældre, ungerne og jeg skulle lave sokke-dyr sammen.
Så alle børn havde medbragt en enlig strømpe, og så stod den ellers på kreativitet på højt plan.
Sokke-dyrene skal ungerne og jeg bruge til vores tema uge med start imorgen, hvor vi skal snakke med sokke-dyrene omkring temaet: Venner.
Imorgen vil jeg prøve at tage nogle billeder af vores fantastiske dyr, og ligge dem her på bloggen.
Måske nogle kunne lade sig inspirere af de fantastiske kreationer, der er blevet produceret.
God Søndag til alle :0)))

2 kommentarer:

  1. Anne-Mette du er genial. Jeg tror jeg tyvstjæler dine ideer til min børnehave. Please lad mig se fotos af sokkedyrene. Gid du var studerende i min børnehave.

    SvarSlet
  2. Tak for de dejlige ord Bente, det luner :0))

    SvarSlet