onsdag den 6. oktober 2010

En dag som Viasat-nisse

Jeg bloggede ikke igår, af den simple årsag at hele dagen følte jeg mig som Viasat-nisse(dem fra reklamerne).
Hele dagen igennem fra tidlig morgen, havde jeg de der oplevelser, hvor man tænker "Ajj det skete så bare ikke, lige det der", men det skete jo så alligevel.
Så mit mentale overskud var lig nul, jeg vil ikke begynde at komme nærmere ind på hvad der gik galt, det er faktisk nemmere bare at beskrive det med 2 ord "ARRRGH ALT".
Så nem aftensmad var påkrævet, her kommer opskriften som vi jo kan kalde:

Viasat- kylling med citron

1-2 øko citroner.
ca. 750 gr sherry tomater.
4 stk kyllingebryst.
Kartofler vaskede og skåret i både.
kogte majskolber.
oregano, havsalt, friskkværnet peber.

Kartoffel bådene kommes i et ildfast fad krydres med salt, reven citronskal samt citronsaft.
Kyllingebrystet krydres på samme måde i et fad for sig,.
Kartofler og kylling stilles i en kold ovn på 200 gr(varmluft) i ca 1 time.
Majskolberne koges alm.
tomaterne vaskes, kommes derefter i et ovnfast fad og krydres med salt og oregano.
Tomaterne steger med i ovnen de sidste ca. 15 min.

Så er der dømt nem aftensmad "velbekomme"

Håber at alle har haft en dejlig dag, det har jeg nemlig :0)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar