lørdag den 2. oktober 2010

Nye opdagelser...

Jeg har gjort 2 nye opdagelser idag, nogen jeg kan bruge til noget...(og det er dejligt)

Den ene er at man på det offentlige bibliotek i Esbjerg, kan låne alt lige fra kuglestole, trampoliner til materialer til børn og om børn med div. vanskeligheder, eller bare til leg og læring.
Materialer om sprog-vanskligheder, tegnsprog, blindskrift etc.
Man kan sågar låne materialerne via nettet, skide smart og nemt.(undskyld sproget)

Den anden opdagelse gjore jeg i min lokale helsekost "Bønnespiren", de havde fået varer hjem fra et Svensk firma der hedder "Renèe Voltaire", mums det er lækre øko-varer.

Jeg gik hjem og googlede "Renèe Voltaire" og op poppde denne hjemmeside: www.reneevoltaire.se/
På hjemmesiden kan man købe varer, se opskrifter, tilmelde sig bloggen samt se den fysiske butik.
Jeg elsker dage, hvor jeg gør nye opdagelser :0)))

KH. Anne-Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar