fredag den 1. oktober 2010

Mit liv som ......Tryllemaskine

Jeg har nydt min formiddag som tryllemaskine, en tryllemaskine er sådan en der sørger for at når fx. tøjet ligger beskidt på gulvet så "wupti" næste gang man skal bruge det ligger det rent, lagt sammen inde i skabet på plads. (fantastisk)

Jeg har fri idag, og har været alene hjemme lige bortset for "Glade Løve". Jeg har nydt det, det er ikke så tit det sker.
Så i morges da alle var taget afsted, besluttede jeg, at jeg trængte til(og hjemmet vidst osse) at lege tryllemaskine. Sååå jeg har tryllet hele formiddagen, og nu synes jeg her er rart at være.

Jeg ved ikke hvad det er der sker, men når det roder for meget, bliver jeg ligesom drænet for energi, det er vildt underligt og jeg har ikke noget bud på hvorfor.

Har I noget bud?????

De mest afslappende Tryllemaskine tanker til jer alle
Med ønsket om en dejlig dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar