tirsdag den 4. november 2014

En helt almindelig tirsdag :0)

Sikken en pragtfuld dag det har været, først på job i min børnehave. hvilken altid er dejligt, det at være sammen med ungerne. fri allerede kl 13.45, så havde masser af tid til at nå i fitness og træne.
Jeg har det sidste stykke tid virkelig skulle trække mig selv op ved hårrødderne, for at komme afsted. og som de fleste jo nok ved, er det lidt dumt, eftersom man har det meget bedre både fysisk og psykisk bagefter :0).

puuust det var hårdt :0)

Her til aftensmad har jeg lavet en selleri/æble/radise salat, som jeg holder meget af. Den skal spise sammen med kyllingedeller, der er lavet i muffinsform, da de har fået en meget hot
 hjemmelavet barbercue/sovs over sig inden de kom i ovnenen (mums)

Her kommer billed og opskrift af salaten, dellerne får i en anden gang.





Der skal bruges til: 2 personer, eller til 1 og til madpakken.

Ca. 3 stilke bladselleri, brug gerne bladene også.
Ca. 1 bundt radiser.
Ca. 1 æble.

 Snit dem/det, fint i skiver, bland det sammen.

Dressing: På slump. Ca. 1 1/2 sp. øko raps olie.
Ca. 2 tsk akacie honning-
       Salt/peber/vaniljepulver (ikke vaniljesukker) 
       Rør sammen.

Hæld dressingen over salaten, og lad det gerne stå og trække 1/2 times tid.
 bon appetit.
  

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar