lørdag den 1. november 2014

Mere Juice

Som jeg har skrevet før, producerer jeg store mængder juicer :0) ofte drikker jeg kun juice om morgenen, i stedet for morgenmad.
 Det er ikke altid nok til at holde mig mæt til middag, derfor tilsætter jeg for eksempel, enten frisk eller frossen spinat. Jeg putter det hele i blenderen og giver det 20-30 sekunder. Så kan jeg sagtens holde den kørende, til middag. Der er mange andre variationer, som indeholder protein pulver, diverse krydderier etc. Men den nemmeste er dog, bare med frossen spinat og wupti, min helt egen lyn smothie.

Billed af dagens juice: 
 
Og et billed fra sidste uge af min spinat smothie, mums.

Billed kvaliteten er lidt ringe, da det er tidlig morgen og meeeget mørkt, udenfor.
Håber at andre kan føle sig inspiret, til lidt juice :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar