torsdag den 30. oktober 2014

Sangens dag

I dag er det sangens dag, i lille Danmark. Grunden til at jeg interesserer mig  for det, er at mit ældste barn, er musiker han skriver selv musik og synger/rapper teksten. Han blev ringet op af P4, der spurgte om han ville være med til at omfortolke en kendt dansk sangtekt sammen med 3 andre, og derefter opfører nummeret live på P4.
 Som mor er jeg selvfølgelig ikke til at skyde igennem af stolthed, når det går godt for mine 2 knægte. Og jeg braldrer uhæmmet om alle deres fortræffeligheder, til tider til stor irritation for alle andre. (he,he).
Desværre kan jeg ikke ligge nummeret ud fra i dag, men jeg vil ligge et andet nummer ud. Dette nummer er mit helt eget, han har skrevet det til mig, og jeg tudede helt vildt da jeg fik det i fødselsdagsgave. det er ikke hans bedste nummer, men det betyder ufatteligt meget for mig.


Tak hvis i lyttede med :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar