søndag den 26. oktober 2014

Juice

Lovede at skrive om, og vise billeder af min nye juicer. Set i bakspejlet (ved jeg så til næste gang) har jeg, købt en for billig slowjuicer.
Den virker upåklageligt, er hurtig at rengøre. Men den kan kun tage meget små stykker frugt og grønt, og den er mega langsom.Når man nu juicer, de mængder som jeg gør dagligt, så betyder det meget tidsmæssigt, om man skal stå og skære alt i mindre bidder. Sååå har lært noget :0).


Her lidt billeder fra de sidste par dages juice:







Til daglig plejer jeg at gøre frugt og grønt klar, aftenen forinden. Så om morgenen skal jeg bare køre det igennem slowjuicer og blender.
 Det er ret store mængder :0), da både manden min og jeg får, om morgenen + som regel, også har lidt med til frokost på job. Det er lige før at jeg vil postulerer at det kan mærkes som vitamin indsprøjtning med det samme, når du drikker det. Men det er nok indbildning ;0).

Håber at andre måske,kan finde inspiration til juice variationer.Jeg skal nok ligge forskellige billeder op indimellem, med forskellige ingredienser.

God søndag til jer alle :0)

2 kommentarer:

  1. Mine drenge vil mene, at det ser et nummer for sundt ud. Jeg bliver lidt nysgerrig på det. Jeg går ud fra, at I slæber frugt og grønt hjem i rå mængder, for der må virkelig gå noget til.

    SvarSlet
  2. He, he Susan, mine knægte er heller ikke altid lige vilde med det. Men manden synes det er godt :0) ja vi køber meget frugt og grønt, men vi drikker et stort glas juice, om morgenen, og så er jeg faktisk mæt til middag. Derudover har vi resten med på job.

    SvarSlet