søndag den 12. oktober 2014

Meget læænge siden 2011 til nu ;0)




Jeg har besluttet at begynde at blogge igen, bloggen har stået stille siden 2011. sååå det er nok på tide at sparke lidt til den igen.
Jeg går stadigvæk op i sund livstil, er gift med den samme mand og bor det samme sted.
Jeg er stadigvæk ikkeryger, jeg vandt kampen over min rygetrang :0). Det kosted så ca25 kg på sidebenene, så derfor vil mange af mine tanker og opskrifter være om sund mad, der kan hjælpe til vægttab.
Billederne foroven er fra i formiddag, hvor jeg har plukket vilde æbler i skoven. Og lavet æblegele med sukrin og vaniljepulver, det smager virkeligt godt, både til grød,youhurt eller et stykke kød :0)
Jeg er også på instagram, hvor jeg hedder annemutte64, hvis nogle har lyst til at følge med der.
Jeg skal lige lære alle mulighederne at kende, angående det at dele de forskellige medier.
Fortsat pragtfuld søndag til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at møde dig igen :-) Det skal ikke være nogen hemmelighed, at mit blogliv også er stærkt svingende, men det er nu hyggeligt at kunne snuse lidt og dele sine glæder.

    SvarSlet
  2. Selvtak :0) , dejligt du stadigvæk var der. Det virker afslappende og inspirerede at følge andre bloggerer

    SvarSlet