torsdag den 21. juli 2011




Jeg har været i genbrugsbutik idag og fandt garnrester, jeg ved ikke om det er billigt, men jeg købte dem alligevel.
Jeg har jo været så vanvittig smart, at smide alle mine garnrester ud sidst jeg havde et oprydningsflip.
Garnresterne skal bruges til et hæklet kludetæppe(tror jeg)
Nu jeg går og keder mig, må jeg jo hellere have forskellige projekter igang. Det der gamle stykke strikketøj jeg er igang med, det er fint nok, men jeg bliver nødsaget til at have noget at blande det med for ellers gider jeg ikke lave det færdigt.

Jeg har forøvrigt fundet ud af at jeg vældig godt kunne tænke mig at plukke bær(har ingen buske selv) og når man googler pluk selv, er der ingen steder i Esbjerg og omegn(Øv).
Så jeg bliver nødsaget til at vente til der kommer vilde brombær og andre lækkerier, det vil jeg glæde mig til...... YES

I får også lige et billed af den smukke buket jeg fik af min dejlige mand i mandags, jeg blev simpelthen så glad(han plejer nemlig ikke at købe blomster til mig) Han har haft det standpunkt at jeg skulle købe dem selv, for så fik jeg buketterne som jeg gerne ville have dem.
Men jeg er nu meget mere glad for den, når han har valgt den og købt den :0)
(så godt han har forandret standpunkt bare lidt)

Håber i alle har en pragtfuld dag

1 kommentar: