mandag den 18. juli 2011

have billeder





Endnu en gråvejrsdag........... Så jeg kom i tanke om, at jeg engang i foråret havde lovet billeder af noget i min have som jeg vidst nok pralede med. Neeej jeg praler da aldrig (kun nogen gange).

14 dage hver sommer i slutningen af maj-begyndelsen af juni er min have utroligt smuk. Så smuk så jeg nogen gange næsten har svært ved at løsrive mig fra synet, men se selv. Selvom billederne ikke yder det retfærdighed, billedet hvor Rødtjørnen er på der er det ikke sprunget ordentligt ud endnu. Tænkte så også lige vi skulle have et billed med af "Glade løve" :0)

Jeg keder mig stadigvæk, men er gået i gang med strikketøj som har ligget længe, faktisk i flere år.

Senere idag vil jeg kaste mig over noget madlavning, jeg har nemlig 19 års bryllupsdag. Det er fa.... uhyggeligt hvor tiden bliver af.
Tror jeg vil forkæle manden med mørbrad stegt som vildt med waldorfsalat, det vil han elske :0)

Håber i alle har en pragtfuld dag :0)

5 kommentarer:

  1. sød hund du har! Og virkeligt smuk have.
    tillykke med bryllupsdagen, ja årene smuter mellem fingrene på en, jeg fatter heller ikke hvor de bliver af :-)
    God fortsat kedsomhed

    SvarSlet
  2. Tak Anja og i lige måde, din uldtot er bare bedårende. Jeg bliver helt skruk når jeg har set billeder af den :0)
    Kedsomheden er desværre ikke god for mig, men håber det vender, holder i hvert fald næsen opad..

    SvarSlet
  3. 19 år er lang tid :-)
    Hvorfor keder du dig ?
    Held og lykke med rygestop- sejt du har taget beslutningen !

    SvarSlet
  4. Jeg mangler noget at gå op i lige nu(noget jeg brænder for) :0)
    Tror måske også mit rygestop spiller ind, da jeg savner mine smøger, men jeg bliver aldrig ryger igen :0)

    SvarSlet
  5. Hvis ikke du brænder for noget, så kan livet godt føles lidt afventende.
    Det forstår jeg godt :-)

    SvarSlet