søndag den 17. juli 2011

Ferie stemning






Sidder her en regnvåd kold sommerformiddag, og tænker på hvor hurtigt tiden går.

For 14 dage siden sad jeg i Kusadasi med 30 gr. og høj solskin.
For 9 dage siden sad jeg i tisvildeleje i regnvejr på handicap-lejr med foreningen for arm og bendefekte.
For 8 dage siden flyttede mit ældste barn hjem til mine kødgryder igen i Esbjerg.
For 4 dage siden hoppede og soppede jeg i vandpytter i "min" børnehave som vikar.

Og alligevel synes jeg ikke der sker en skid (Parden my french).

Statement: JEG KEDER MIG.

Håber i alle har en dejlig søndag :0)

P.S kom gerne med indput mod kedsomhed...

2 kommentarer:

  1. Jeg har besluttet mig for kedelig søndag. Joggingbukser og hår, der selv bestemmer. Om det bliver tv, en bog eller strikkepindene, der vinder, ved jeg endnu ikke.
    Det er skønne feriebilleder du kan vise.

    SvarSlet
  2. kedelig søndag er også pragtfuldt indimellem :0)
    Det var også en dejlig ferie bare manden og jeg-

    SvarSlet