tirsdag den 12. juli 2011

Ryge stop

Jeg vil ikke sige at mit rygestop er nemt, for så ville jeg være fyldt med løgn.
Jeg synes det er uhyggeligt, hvor rygetrængende man kan være selv efter 2 måneder uden røg.

MMMen jeg gør det ikke(altså ryger), men puuha hvor ville jeg gerne have en smøg.
Nogen gode fif derude så sig endelig til??, modtages med kyshånd.

Siden sidst er der som sædvanlig sket en masse, jeg vil kun lige nævne de overordnede:

Slap igennem eksamen, men ikke med specielt gode karakterer (Hvilket irritere mig).

Har været 1 uge på ferie uden børn med min dejlige mand i Kusedasi.
Okay hvor ligger så lige Kusedasi vil nogen måske spørge?? Joo det ligger såmænd i Tyrkiet vil jeg svare.
(billeder følger, lidt senere)

Jeg har opført teaterstykke på 4 dage sammen med pragtfulde medstuderende på UMD-holdet
(hvilket står for underholdning, musik og drama).

Derudover har vi brugt 1 uge på seminariet til at arrangere en kæmpe fest for de pædagoger der dementerede, temaet var pirater.

Det var så godt det vi fik lavet (smider måske nogle billeder).
Ugen var også grænseoverskridende.
Da jeg bla. skulle synge solo for en masse mennesker. Nu er det sådan at jeg elsker at synge, jeg er bare ikke specielt god til det, men det gik hammer godt :0)).
Nu hjalp det nok også lidt på det at vi vidste at vi havde 8 ugers ferie efter showet :0))

Håber i alle nyder sommeren i fulde drag og ikke slås med abstinenser....

2 kommentarer:

  1. Hvor er det stærkt. Jeg krydser fingre for, at tranen til røg helt forlader dig. Jeg har aldrig selv haft en cigaret i min mund, men jeg kan se på min mor, at prisen kan være høj. Hold ud, jeg hepper på sidelinien.

    SvarSlet