lørdag den 18. oktober 2014

Ny juicer



   Jeg har længe juicet meget, både grønsager og frugt. OOOOg jeg har meget længe ønsket mig en slowjuicer, både for at spare råvarer, og for at bevare vitaminers og mineraler lidt bedre i juicen.
I sidste uge havde Skousen så tilbud på en slowjuicer ( de er dyrere ind almindelige juicemaskiner) . Og jeg er nu ejer af en slowjuicer, yes det er noget der dur. Jeg vil forsøge at ligge billeder ind af forskellige juicer der bliver produceret, men lige nu bøvlet jeg lidt, da jeg ikke kan ligge ind fra IPad, og telefoner er simpelthen for bøvlet at skrive indlæg på. Så når der skal billeder med skal de først over på den bærbare, tjaaa, noget bøvl i denne fagre ny verden :0)
Her til morgen bestod juicen af  æble, bladselleri, chili (der var blevet lidt slatten, men duede fint), ingefær appelsin ananas, broccolistok og spinat (mums). Jeg bilder mig ind, at det er lige før jeg kan mærke at energien går direkte i blodet på mig ;0)
Jeg vil tage på biblioteket i dag, når jeg har trænet. Jeg skal låne nogle uhyggelige Halloween historier, rim og remser om trolde og hekse til mine dejlige børnehave børn, min gruppe skal selvfølgelig have Halloween tema de næste 14 dage :0)
Ønsker jer alle en pragtfuld lørdag.

2 kommentarer:

  1. Her havde jeg gerne set et billede. Tænker lidt over, hvad farve, der måske kan være på sådan en juice. Sundheden i det er vidst ikke til diskussion.

    SvarSlet
  2. Jeg smider billeder af juice på inden, inden så længe :0) har bare så mega travlt, de her uger og undskyld jeg først får svaret dig nu :0)

    SvarSlet