søndag den 19. oktober 2014

Ferie



Det er efterhånden nogle uger siden, vores ferie var slut. Manden min og jeg havde 2 uger, i uge 37 og 38.
Uge 37 var vi på afbuds til Mallorca, mere om det en anden gang.
Vi havde sådan en ferie man ikke vil hjem fra :0)
Da vi kom hjem fra Mallorca spændte vi vores gamle campingvogn, bag bilen. Og så kørte vi til Møns Klint, (vi har ikke været der før) hold nu maule, hvor var der smukt, det var så fantastisk en natur oplevelse. Se her, selom billederne ikke yder klinten nogen retfærdighed.




Jeg har en stor rygsæk på, jeg er nemlig bidt af en gal stensamler, og man kan jo ikke være på Møns Klint uden at samle sten (fosiler).kan man vel :0),min kære mand sagde "hvis du skal have sten med hjem slæber du dem også selv op". Jeg tænkte hvor svært kan det være lige knap 500 trin op af trappen til klinten, det er så nu, at jeg må gå til bekendelse og skrive, det kunne jeg ikke. Jeg begyndte at pive, før en vi var kommet halvvejs op, så den dejlige mand forbarmede sig over mig :0) og slæbte dem det sidste stykke. Min pris er, at jeg her ca. 4 uger efter stadigvæk skal høre om de der sten, jeg ikke kunne slæbe, he,he.
Vi havde en pragtfuld tur, som jeg varmt kan anbefale andre, vi boede på Møns Klint camping, som er en camping plads, hvor der er plads og viden til de store naturoplevelser. Man kan lege kajakroning og meget andet, pladsen ligger meget tæt på Klinten, så igen de varmeste anbefalinger.

I går, skrev jeg at jeg skulle på biblioteket, for at låne Halloween bøger, til børnehave børnene, DE HAVDE IKKE FLERE, så jeg har måtte nøjes med historier og rim om Trolde. Hvis nogen derude har ideer til alternativ løsning, så skriv hjertens gerne en kommentar........... :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar