lørdag den 23. oktober 2010

Lakse-spread....Mums

Jeg har eksperimenteret lidt i køkkenet den sidste tid, da jeg synes vores pålæg til madpakker efterhånden var ved at blive "ret kedeligt".

Så her kommer en nem opskrift på lakse-spread, som er en "hitter" her hjemme hos os :0)).

Lakse-spread

Ca. 100 gr. Øko friskost.
Ca. 100 gr. røget laks (anden røget fisk kan også bruges)
Frisk citronsaft
Friskkværnet peber.

Det hele kommes i food-processer og wupti så har man en lækker spread.

Smager godt på al slags brød, men min personlige favorit er på rugbrød m. salatblad, Sherrytomater og masser af karse eller purløg.

Imorgen søndag skal jeg til Slagelse hele dagen, jeg skal på Zumba kursus B2 og jeg glæder mig som et lille barn til Juleaften.
Det bliver så godt, men også mega hårdt. Vi skal være der kl.8, men med 2,5 times kørsel skal vi hjemmefra kl 5.30, så det bliver en lang pragtfuld dag.

Håber i alle må få en dejlig Weekend.
Knus Anne-Mette

3 kommentarer:

  1. Uhm, uhm, uhmmmmmmmmmmmm:) Det lyder SÅ lækkert og jeg kan da næsten ikke holde ud, at jeg bliver nødt til at vente til imorgen, hvor butikkerne er åbne med at prøve den af. Uf, jeg er frygteligt lækkersulten - jeg vidste bare ikke, at det var efter laks;)

    Ha en dejlig weekend og tak for lækker opskrift. Jeg har straks meldt mig som fast læser i håbet om, at der kommer flere lækkerier:D

    KH
    Lis

    SvarSlet
  2. Uuuh, det lyder lækkert! Måske lige noget for mig! Og hvor er det snyd, at du skal på zumba kursus, altså!

    SvarSlet
  3. Kære Lis og Janne
    Tak for jeres dejlige kommentare(sidder og smiler)
    Instruktør kursus B2 var bare så godt :0)))).
    Et døgn efter er jeg stadigvæk lidt "høj", kan ikke beskrives, skal føles.
    Jeg vil løbende ligge opskrifter ind, som jeg synes er nemme, sunde og velsmagende.
    Kh
    Anne-Mette

    SvarSlet