mandag den 15. november 2010

Har ladet mig inspirere...

NU.. bliver jeg nødsaget til at dele lidt, jeg har ladet mig inspirere af en livsklog dame hvis blog jeg læser nemlig annikagran.dk
Annika og jeg deler samme lidenskab med hensyn til sund mad og raw food, og jeg har bla. ladet mig inspirere af et blog indlæg om juice.

Netop i dette "i min verden" inspirende indlæg, var der en henvisning til en internet side der hedder "My Crazy Sexy Life", som er en gruppe/side med holistisk livssyn og masser af inspiration til sund livsstil.
Nøøøj hvor interesant, jeg glæder mig helt vildt til at have tid til at fordybe mig lidt mere på denne side.

Derudover har jeg lovet en medstuderende at undervise psykisk syge borgere i Zumba, dette er ikke noget jeg får noget for.
Jeg gør det fordi jeg tror på at glad musik, bevægelse og et godt grin, kan være med til at gøre en forskel. (Så det glæder jeg mig vildt til)

Jeg har også fået lov til at lave sundt juleguf i børnehaven sammen med ungerne, øko(selvfølgelig he,he), uden sukker, gluten eller mælk og helst Raw.
Forældrene synes faktisk at det er en smadder god ide, og jeg har lovet børnene at vi laver vores egen lille kogebog med billeder og opskrifter på det vi har lavet, som de kan få med hjem.

Og det hele kom sig faktisk af min underlige madpakke, hvor børnene selv spurgte om jeg ikke ville lave noget til dem. Derefter gik jeg til lederen for at høre hvad hun ville sige til et "lille" jule-projekt.
YES, jeg kan slet ikke få mine arme ned.

Håber I alle har en dejlig dag :0)))

4 kommentarer:

  1. Måske du også vil dele lidt opskrifter på juleslik her på siden :)

    SvarSlet
  2. Jaa måske, jeg ser lige om man må.
    Det er ikke alle der er mine egne :0))

    SvarSlet
  3. Jeg kan sagtens forstå at du ikke kan få armene ned! Det er da de fedeste ting du har fået sat gang i! Elsker selv Zumba, og tror helt klart at det gør noget ved alles humør! Og GENIAL idé med juleguf. Du har helt sikkert allerede fundet inspiration ved Caroline Fibæk, ellers er jeg sikker på at du kan finde det her: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/CarolineFibaek
    Jeg glæder mig til at høre mere om Zumba og juleguf!
    Og tak for fine ord om mig og min side! Livsklog, det ved jeg nu ikke... men i hvert fald livs-nysgerrig. :-)

    SvarSlet
  4. Kære Annika
    Tusind tak for linket, jeg havde faktisk ikke tænkt på det :0)
    Jeg har lige fået lov af Caroline til at bruge opskrifter både i børnehaven og på bloggen.
    Livs-nysgerrig.... Et rigtigt godt ord, det vil jeg bruge :0)), Men synes nu stadigvæk du skriver livsklogt.

    SvarSlet