tirsdag den 26. april 2011

Jeg er gået i tænkeboks, ja, ja vil dem der kender mig sige "det gør du tit". Eller "skal du nu til at leve af at puste æg".

Nej jeg skal ikke, men tænkeboks det er jeg i.

Jeg elsker udfordringer, ja jeg keder mig faktisk hvis der ikke sker noget nyt indimellem, Nåå vil andre så sige er du sådan en rendedåse, nej det er jeg heller ikke.

Jeg er loyal, trofast og pligtopfyldende, men jeg er også meget bevidst om hvornår jeg måske er havnet i en blindgyde, hvornår noget skal gøres anerledes.

Et af mine mottoer er "hvis du bliver ved med at gøre det samme, så sker der også det samme hver gang". Så hvis man ønsker forandring, må man gøre noget anderledes/på en anden måde.

Sååå jeg fortsætter lige lidt med tænkeboksen :0)

Jeg læser med på en blog der hedder Karlsonskludeskab (find den ude i siden), det er en meget kreativ blog og man bliver i godt humør af at læse den.
Jeg sætter lige en reklame op for et arrangement som Karlson laver, hvis jeg selv har tid vil jeg helt klart køre til Odense for at opleve det eller købe noget krea-guf....

Nå, jeg kan ikke finde ud af at linke til det indspirende Krea-marked, så gå evt selv ind på Karlsonsklude og tjek det ud.

Håber i alle stadigvæk nyder det pragtfulde forårsvejr....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar