søndag den 24. april 2011

næsten sommervejr :0)

Jeg nyder at solen skinner, bliver sprængtfyldt med glæde og energi. Jeg ved ikke hvorfor, men alt bliver ligesom nemmere når solen skinner...

Jeg har været i haven og tynde ud i mine gamle træer og buske, min have er fyldt med store træer og buske(skal nok ligge et par billeder, når tingene begynder at springe mere ud).
Nu er jeg faktisk ikke havemenneske, joooo jeg elsker at nyde den, men det der med at passe den Tjaaaaa..... Det må andre faktisk gerne overtage.

Jeg har været til de obligatoriske påskefrokoster og råhygget mig i dejlige menneskers selskab, men min krop er jo ikke vant til sukker, gluten i store mænger, mælkeprodukter og alkohol.
Så lige nu skriger den faktisk på grøntsager, frugt og olier...........

Derfor dagens opskrift:

Broccoli-smothie

2 dl æblesaft (uden tilsat sukker)
1 dl granatæblessaft (uden tilsat sukker)
100-150 gr. frossen broccoli
2 spsk. Udo`s choice
3 spk. proteinpulver
Evt. 1 banan.
Evt. reven citronskal.

Det hele blendes.
Hvis man ikke bryder sig så meget om smagen af broccoli, så er det en kanon god måde at få den på, da den ikke smager så meget igennem.

Hov glemte at skrive om Ramsløg.
I den sidste blok skrev jeg, at jeg nok ikke nåede i skoven, det gjorde jeg heller ikke, men som sendt fra oven, var der Ramsløg med i mine kasser fra Årstiderne.
MMMMMM... Lammekølle med Ramsløgpesto MMMMM....

Håber i alle har tid og mulighed for at nyde det gode vejr.
Knus Anne-Mette

1 kommentar:

  1. P.S glemte at skrive at man skal bruge en kraftig blender, min er ikke kraftig nok. Så jeg bruger min food-processer :0)

    SvarSlet