søndag den 10. april 2011

Sorry......

Undskyld, fordi jeg ikke har fået taget mig sammen til at skrive lææææææænge.
Kender I det der med at det ikke kun er den ene time, der tager den anden. Her er det sørme den ene måned efter den anden der er gået.
Jeg har haft det godt.......Lavet en børnebog til seminariet, lige færdig gjort en stor opgave i udviklings arbejde internationalt modul(blevet færdig i dag).
Har været i KBH en masse weekender og uddannet mig til massør og sidst men, ikke mindst blevet kernesund millionøse.....Ja,ja millionen lader lige vente lidt på sig, men den skal nok komme :0)).

Sååå set i bakspejlet, når nu jeg skriver det ned sååå er der da vidst alligevel sket lidt.


Dagens salat opskrift:

1 avocado
1 rød snack peber
1-2 forårsløg
evt. lidt grønne asparges.
Citronsaft.
Urtesalt.
Rejer, stegt kylling i tern eller skinkeschnitzel (det hele kan sagtens bruges, hvis man har en rest).
Skær avocadoen i tern, dryp citronsaft over.
Forårsløg, peber og asparges snittes fint.
Bland det hele sammen, kan sagtens spises uden kød eller rejer.

Men min favorit er så afgjort med rejer :0))

Bon appetit... Og rigtig dejlig rest søndag til jer alle :0)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar