søndag den 26. september 2010

Alt for lang tid siden.............

Nu bliver jeg nødsaget til at skrive noget, det er aaalt for laaang tid siden sidst.
Jeg har simpelthen været så fyldt op inde i mit hoved med alt muligt andet, at jeg ikke har fået taget mig sammen til at lave status på Bloggen.
Siden sidst er jeg blevet uddannet Zumba-instruktør, tabt yderligerer 5 kg ved min sunde livstil samt startet i min første lønnede praktik som pædagogstuderende.(Alle disse ting fylder meget).
Først til Zumbaen, den er et farligt område. Fordi hvis man kunne leve et Zumba-liv så var det det jeg ville vælge at gøre(hvis nogen er i tvivl, er jeg vild med Zumba).
Jeg træner og træner, danser og danser, altså når jeg ikke lige er i en pragtfuld børnehave.
Jeg har været så privilegeret at få en praktik plads et sted hvor der er en masse glade, udfordrende og ikke mindst bundtrygge unger. Samt en håndfuld ansatte (pædagoger) som jeg allerede nu, efter kun 8 uger nærer dyb menneskelig respekt for.
Disse 2 ting har simpelthen fyldt så meget at der ikke har været mere at give af, det er faktisk et under at min dejlige familie og venner er der endnu. Fordi det eneste jeg snakker om er børn og livet i en børnehave, samt Zumba. Måske en anelse ensformigt at høre på, hvis man hverken interesserer sig for institutionsliv eller dans.

Men jeg begynder at kunne mærke et overskud, til også at få skrevet lidt på Bloggen. "SÅÅÅÅ, I am back"
Håber i alle har en dejlig Søndag :0)))))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar