mandag den 27. september 2010

Jeg kender en.......

Kom i tanke om her til formiddag på seminariet (jeg er på teori-indkald denne uge), at jeg kender en mand der hedder Morten, han er faktisk meget genial og jeg vil dele ham med hele verden.(He,he)
Morten er Heilpraktiker, og det har ikke noget med healing at gøre, men det han kan er fantastisk.
Han kan nemlig knække og brække en krop, så den får det godt igen(hvis man har ondt i bevæge-apparatet).
Dette kræver en forklaring og den kommer her.
Mine arme og skuldre er meget slidt efter mange år som bygningsmaler, og jeg har levet med mange smerter i skuldre, arme og ryg. Men så hørte jeg om Morten for en del år siden og han kunne afhjælpe de fleste af smerterne.
Yderligere begyndte jeg at leve kernesundt uden gluten,mælk og sukker,og den kernesunde livstil hjalp mig mange skridt videre, faktisk så meget at jeg kunne begynde at danse zumba (rigtig tit, he,he) og jeg har bare fået det bedre og bedre.
Men så startede jeg i en børnehave(hvilket jeg elsker..) ,Men det gør min krop absolut ikke.
Så er det jo godt at jeg kender en som Morten, i eftermiddag faktisk lige om lidt, vil jeg tage ud til Morten og blive knækket,brækket og få sat nåle i. Og jeg glæder mig, for bagefter har jeg det fint igen.
Iaften vil jeg tage til personalemøde og være frisk, frejdig og klar med mine projekter som jeg nok skal skrive om.
Rigtig dejlig dag til jer alle
P.s ville bare lige dele ham der, Morten med hele verden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar