torsdag den 8. juli 2010

ÅÅH hvilken morgenstund!!

Der er musestille i mit hus, og jeg nyder det. Hele huset sover, det er kun mig og "glade løve" der er stået op.
Har lige fabrikeret den mest lækre morgensmothie med ananas, hindbær, hyldeblomster fra haven og masser af kanel (mums)
Og lige om lidt vil jeg gå i gang med at pakke, jeg skal til KBH og danse Zumba hele weekenden.
Jeg glæder mig som et lille barn, men tror det bliver meget varmt, de har lovet næsten 30 grader, så jeg håber de har aircondisien hos Fredie Pedersen dancestudio.
Jeg vender grusomt tilbage næste uge.
PS. Jeg tror jeg vil prøve den nye raw-food resturant når nu jeg er i KBH, den slags har vi desværre ikke i Esbjerg.

2 kommentarer:

  1. Fik du besøgt 42RAW? Den er fantastisk, så det håber jeg at du nåede.

    Kærlige hilsener
    Annika

    SvarSlet
  2. Kære Annika
    Undskyld jeg først ser din kommentar nu, har været en skovl til at skrive.
    Tænkte faktisk "o.k Anne-Mette, der er da ingen der gider at læse dine skriverier".
    Ja fik afprøvet 42RAW, Kun et ord dækker denne oplevelse "MUMS".
    Så er jeg også blevet total ZUMBA-Freak :0)))

    Kærlig hilsen
    Anne-Mette

    PS. Har forøvrigt tabt mig 22 kg nu ved at leve Kernesundt, samt Zumba (Jubiee,yae)

    SvarSlet