fredag den 6. maj 2011

Erhvervsskade ;0)

Nej, det kan man ikke rigtigt kalde det eftersom at jeg ikke er selvstændig.
Men jeg elsker at massere andre mennesker, jeg er dybt fascineret af forskelligheden af de forskellige kroppe mennesker har.
Inden at jeg lærte at massere havde jeg aldrig spekuleret på hvor forskelligt kroppe føles i hænderne, når man massere.(det er helt vildt)

Jeg var i Bilka i går, ikke videre ophidsende, men mens jeg stod der i køen. Tog jeg mig selv i at stå og kigge på DAMEBEN, så er man altså erhvervskadet ;0)
Grunden til dette var hævede ankler i varmen, der i køen stod en del kvinder i shorts, nederdel og kjoler. Og der var masser af hævede ankler, derfor tænkte jeg straks på massage.

Det er sk. en mærkelig tankegang og opførsel, at jeg står og kigger på DAMEBEN.......

Håber i alle får en fantastisk weekend :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar