søndag den 23. januar 2011

Sund kage :0))

Jeg har ikke haft tid til bloggen...... Ikke fordi jeg ikke har haft noget at fortælle, men fysisk tid har været en mangelvare de sidste par uger. Så man kan vel kalde mine blogindlæg for sporadiske he, he.

Næste uge er min sidste uge i min børnehave, det bliver vemodigt at skulle tage afsked med alle de pragtfulde unger. Men jeg glæder mig også til at komme tilbage på seminariet til mine studiekammerater og en anden form for læring.
Jeg regner med at få større fysisk overskud i min fritid og dermed også større overskud til min elskede zumba. Sååå det bliver en næsten vind, vind situation.

Kagen jeg har tænkt mig at medbringe til sidste dag er nem, jeg ved ikke hvad den hedder, men ungerne kan godt lide den :0))

Nem kage.

400 gr dadler.
200 gr mandler.
5-6 spk kokosolie.
skal og saft af 1 appelsin.
1 tsk vaniljepulver (ikke vaniljesukker)
2 tsk kanel.
1 knivspids salt.
6 store æg.

Put alt i en foodprocessor og kør til en luftig masse.
Bages 40-45 min v. 160 gr.

God Søndag aften til jer alle :0)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar