tirsdag den 4. januar 2011





Lidt Jule billeder fra Egypten og mit nye GARN :0))

Hvis jeg havde råd og tid så smuttede jeg altså af sted igen lige med det Vuns, det var så dejlig en ferie.

Det første billed, er af mig med mit nye GARN(og ja det er garn det er flettet af). Det klær mig måske ikke særligt godt, men det er anderledes he,he.
Den unge mand på billedet er min ældste søn, en pragtfuld ung mand.
Han er en hamrende dygtig tekstforfatter, sangskriver og sanger. SÅÅÅÅ moaren håber på at han en dag gider tage sig sammen til at arbejde mere seriøst på det.

Idag vil jeg dele en opskrift på super nemme og sunde knækbrød:

5 dl. blandede frø og kerner fx solsikke, hørfrø, sesamfrø, græskarfrø eller andet.
1/2 dl god olivenolie
ca. 2 dl vand
ca. 2,5 dl ris, majs eller boghvedemel
2 tsk groft salt.

blandes m. grydeske.
læg massen ud på et stykke bagepapir, læg et andet stykke bagepapir oven på massen.
Rul derefter ud i et tyndt lag. træk papiret over på bageplade.
Fjern det øverste stykke bagepapir.
Skæres i passende stykker m. pizzaskærer eller kniv
Bages 20-25 min på 180 gr.

Afkøl helt inden de kommes i lufttæt beholder.
Velbekomme.

Jeg håber at i alle er kommet godt ind i det nye år.
Knus Anne-Mette

1 kommentar: